Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

måndag 15 februari 2010

Denna bloggen är inte död

Men ju mer jag gör i livet, desto mindre bloggar jag...

Jag har massor att skriva! Massor av tankar och ideér jag vill dela med mig om!

De kommer!

Sen sist får man nog sammanfatta aktiviteterna såhär

Jobba lite, mysa med Ebba, mysa med Joe o hänga med kompisar. Städa handla laga mat tvätta. Fundera över jobbet.

Den här veckan jobbar jag heltid. Sitter ute hos kund o granskar biståndsprojekt och det är otroligt spännande och roligt men samtidigt längtar jag hem till kryplekarna på golvet. FÅr gå Drottninggatan ned från där jag sitter o jobbar men inte ens affärerna till höger o vänster kunde stoppa mig, hem skulle jag fort som bara den till mitt lilla troll!

Aldrig mer jobba 100%. Aldrig mer. Jag vill ha tid för min familj, mina vänner, min träning och att laga riktig mat från grunden och se himlen o horisonten under dagen. Tid att ligga på golvet o titta på en spagettislev från alla håll o kanter o sjunga krokodilsången.

Jag ska skriva om min idol Shirin Ebadi senare i veckan o slänga in ett underbart gott fredagsrecept och lite andra funderingar!

Sköt om er o gå hem från jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar