Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

lördag 8 oktober 2011

Jag vill ha din hjälp

Bildkälla: Unicef.se

Mina fantastiska läsare. Vill du, medan jag harvar i skogen idag, pendlandes mellan eufori, löparglädje, irritation och total trötthet göra något som verkligen peppar mig och gör dig till en extra fin världsmedborgare idag?

Klart du vill! :). Jag har en stående insamling hos Unicef. Varje krona går direkt dit. Inget till mig men jag ser pengarna på min sida.

Här är min insamling och ni ser att jag inte bloggat där sen i april. Nästan exakt 6 månader sen. Nu skriver jag här, och du läser och ni är många och jag är så glad för den feedback jag får och jag verkar få en och annan tår att rulla och någon att skratta till på tunnelbanan. Jag bjussar på det och jag blir glad själv. Det är väl en win-win kan man säga!

Om du skickar ett sms till 72900 där du skriver KÄMPA 123SPRING så blir vi en 3-fasetterad skara som kan glädas åt det här. Läs gärna om Unicefs arbete. Det är helt fantatiskt. Värt att springa 5 mil för. Värt att klicka iväg ett sms för.

Hoppas du har en jättefin helg.


För 50 kronor hjälper du Unicef att fortsätta sitt livsviktiga arbete som FN's utsedda organ för

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar