Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

fredag 11 juni 2010

Före och efter

Hej!

Allt är före och efter den 15e juni. Låt mig förklara. Vi har anstånd på deklarationer till den15e juni 23.59. Det har vi vetat länge men likförbaskat är det massa jobb kvar.
Jag ska dessutom vara med på Pricewaterhouse Coopers styrelsemöte hela måndagen. Det ska bli jättfintressant, om än väldigt skrämmande! Och om än med sjukt dålig timing för en hel dags potentiellt deklarerande går om intet!
Och just nu är det väldigt mycket kvar att göra.

Träningen är nedflyttad till prio nummer 4 vilket är sjukt trist. Jag känner mig sliten, stressad, plufsig och inte mig själv. Jag vill inte att mitt liv ska styras av jobbet, när inte jobbet gör något direkt gott för mänskligheten. Men det är bara en kort period det är såhär, försöker jag trösta mig när jag sitter där och kisar med kurrande mage, ihopbitna käkar och yr av kaffein. Bara en kort period.

Så tills tisdag kväll är det sifferfokus och däremellan ett långt löppass och massa mys med Ebba.

Underbart att vara på Solbacka. Varvar ned och sover i rum som andas kärlek och känner mina rötter som ger näring och hjälper styra tankarna till vettiga saker.
Hade pappa varit här hade han skakat på huvudet och undrat vad jag stressade över. Det är ju bara siffror!

Återkommer med mer hälsoinspirerande bloggning nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar