Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

fredag 22 januari 2010

En brat-ig fredag

Tjena!

Åh fan vad najzzz med fredag. Nu ere fest!

Vaknade nyss, helt slut shit. Ok måste masa mig ner t gymmät och gå lite på löpbandet och göra sittapps. Rosa mysdress o smink naaaw gu vad najs o söt jag kommer vara. Alltså ute kan man ju inte träna, det är typ snö överallt. Och ingen ser en ju när man är ute, man blir typ kall o lerig. Inte ok. PÅ gymmät kan man visa upp sig o se cool ut. Och så kan man sola solarium, man måste ju vara snygg eller huuur? Hudcancer tror jag bara är trams!

Sen blir det latte, keso o kalkon, inget bröd. Det blir man fet av, usch usch. Hellre dricker jag skumpa ikväll med brudarna. Fan vad vi ska festa, säkert kommer vi vara med på mingelbilder också, det är sjukt viktigt att synas, för att...alltså. A men det är viktigt iallafall!

Sen ska jag shoppa, blir nog NK. Ny faound fund find..fandation? Det hära man smetar på iaf så man ser ut som huden på en barbie, det ska jag ha ny idag. Det är jag sååå värd, alltså jag har slitit som en hund den här veckan. Måste byta jobb. Jag vill jobba med reklam, eller tv. Alltså jag kan totalt se mig själv som en programledare, på typ, asså Förkväll? Orkade inte plugga på gymnasiet, var såå tråkigt. Helt värdelösa ämnen, kan man inte bara liksom läsa reklam o försäljning? Det är ju det det handlar om. Sälja grejer liksom!

Åh semester behöver jag också, fan asså bo i Sverige. Jag vill bo i Thailand. Det är så underbart med andra kulturer, de verkar liksom fatta vad livet handlar om. Bara åka runt på moppe liksom o dricka god öl. Det verkar vara det de gör. Har hört någonstans att det finns fattiga människor där, men alltså det ser man ju inte alls på Phuket där vi var? Jättekonstigt.

Ah man måste ju hålla sig uppdaterad lite så surfade in på Aftonbladet o Expressen för senaste nytt. DN- det fattar man ingenting av vad skriver de för konstiga oooord?? Nej då är aftonbladet mycket bättre nyheter. Handlar om kändisar o sådär. Massor om Haiti, jättesynd om dem verkligen.

Nej nu måste jag göra naglarna och fixa lite o sådär. Det blir värsta festen ikväll, så kul att festa på Stureplan varje helg, massa kändisar. Ibland kommer det massa fula misslyckade människor dit med värsta fula kläderna och man bara ööööh gå hem liksom. Kan inte de festa någon annanstans? Cafeét blir det säkert. Ska bli jättefull. Det är det roligaste.

På söndagarna då kan man liksom ibland må jättedåligt på kvällen. Livet känns jätte- ja alltså tomt o konstigt för det är 5 dagar till fredag, och så har man ätit massa godis o typ e osams med polarna. Men man får försöka glömma det, jag brukar kolla på någon bra serie, amen typ Paradise Hotel o sådär. En gång råkade jag kolla på något som hette Uppdrag Granskning- snacka om sömnpiller. Haha, massa misslyckade människor ute i förorten. Hallåååå. Skaffa er ett liv!

A puss på er då alla bloggläsare, så ses vi på Cafeét eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar