Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

måndag 31 januari 2011

Varför?

Hur kan något ligga i utkanten av universum - om universum aldrig tar slut?

Varför tränar så många höftböjaren på gymet? De sätter fast fötterna och drar sig upp med höfterna? Varför?

Varför tränar så många mest framsida och blir kutryggiga?

Vad är det för fel på en banan efter passet?

Vad är det för fel på tidningen Iform? Den kan sammanfattas med " Forskare från en massa olika universitet med förvånansvärt dåligt underbyggda studier menar att om du äter frukt och grönt, rör på dig, sover bra, inte röker och dricker för mycket och därtill är glad, så kommer du förmodligen ha rätt bra hälsa"

Varför går jag på att prenumerera på Iform? (För att jag får en jacka)

Varför glömmer jag alltid allt på mornarna? Hur svårt ska det vara att få med sig allt?

Varför är alla andra föräldrar som lämnar på dagis så coola, medan jag måste slänga av mig kläderna utanför för jag är så varm o svettig och rufsig?

Hur har folk råd att äta ute till lunch varje dag?

Varför är inte alla sladdar automatiskt hopsnurrbara (sådär som på en spole)?

Varför stjäl SL så mycket av min tid? När får jag tillbaks den?

Varför är det så läskigt att älska någon?

Avslutar med en solnedgång från Marocko :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar