Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

tisdag 22 mars 2011

Idag ler jag hela dagen!


Men ååååh! Vååår! :)

Underbart! Fast imorse när jag vaknade kände jag bara att det måste göras något annorlunda idag. De här tidiga ljusa mornarna som jag älskar får inte bara bli påklädning, dagislämning, frukost på bussen till kund och rätt in i siffrorna. Så jag unnade mig lite vardagslyx. Krävs inte så mycket- att sitta i lugn och ro på Brödboden och lyssna på riktig skvalradio och läsa DN innan jobbet- priceless! Eller det kostar en latte- Sumpanpris! :)
Kände av träningen igår imorse--ooooh yeaaaah. Träningsvärk-är inte smärta i musklerna. Det är ett leende som spelar i mungipan hela nästa dag.
Jag har tränat. Jag har rört på mig. Utmanat mig. Jag är stark- och precis just nu blir jag starkare än jag var innan. Jag har en liten hemlis som inte syns och den gör får mig att må bra.
Typ så.
Sen damp ett mail in i Blackberryn som talade om att mina fina löpargrejer som jag ska köpa genom Expedition Åre var på väg. Tack Mattias! :) De säljer grejer som tål lite mer- för oss som vill lite mer! :) Test och utvärdering av grejerna kommer såklart!
Lite senare konstaterade jag att Running Sweden länkat till min blogg från sin- så får ju återgälda det- HÄR kan ni läsa om vad som händer och hänt på deras pass och runtomkring!
Får också slå ett slag för Riot Runners- men hörni- dags att skriva lite va ;) HÄR hittar ni dem.
Idag laddar jag för imorgon. Tycker fortfarande det ibland känns lite väl segt på mornarna- men fattas bara annat efter de här veckorna. Om det känns bra ska jag ge mig på mina intervaller
innan jag hjälper till på löpträningen med Running Sweden på jobbet imorgon.
Over and out alltså! Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar