Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

torsdag 3 mars 2011

It's times like these you learn to live again


jag saknar ord just nu. Jag får sån otrolig superkick av Foo Fighters musik och att sitta 2 meter från självaste Dave Grohl när han går lös och Taylor går bananas på trummor...ja det är mäktigt!

Min kamera kan jag inte ladda från nu och jag skakade för mycket för att ta rediga bilder men här är ett smakprov- SHIT POMMES VAD BRA DET VAR!!!
Jag vet precis vilken platta som kommer spelas i mina öron imorgon när jag drar ut på min 27 km runda- the Colour and the Shape och sen den nya förstås! :)
Så endorfinboostad det känns som jag redan sprungit.
Något annat jag tar med mig från inspelningen av Skavlan var något som Kenny Bräck sa. Han har ju som de flesta säkert vet varit med om en otrolig olycka. Jag kan inte citera honom och ni får se själva imorgon men något i stil med " Jag ska göra idag det bästa för att göra imorgon så bra som möjligt". Det är det enda vi kan göra!
Mitt bästa är att ta mig hem från jobbet nu- sent- lägga mig tidigt och äta en redig frukost för sen ska jag springa till Beckholmen och tillbaks från Sumpan- med mina ben, mina lungor, mitt hjärta och min mentala styrkas tillåtelse.
Ha en toppenkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar