Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

lördag 14 maj 2011

Underbara lördag!


Förra helgen....
och denna...


Hej!


Är lite irri på Blogger som strulat i dagarna 3- ett inlägg är helt borta?? och det gick inte att skriva igår.
Sitter här i ett inferno av ren tvätt, strykt tvätt, och leksaker. Mamma Forsmark senior är här och jag tror halva Sverige skulle kunna drivas på hennes energi.



Jag är pigg glad och utvilad trots utflykt till Cafe Opera igår. Jag är inget fan av alkohol, men tycker det är förbaskat gott med ett glas vitt vin och ett eller två glas bubbel.

Var en tillställning som en kompis kompis ordnade, Black and White- därav den lilla svarta klänningen. Det hade varit ännu trevligare om inte cafeet spelade så fruktansvärt hög musik- ok på dansgolvet- men om man vill prata i baren?


Jag gillar att gå ut, men eftersom jag inte fixar naglar, hår och fötter med någon frekvens, inte vet hur man sminkar sig och inte har så mkt partykläder känner jag mig ofta lite "misfit".


Men jag gör mina partyförberedelser innifrån. Jag har inte snyggast naglar eller hår- men behöver å andra sidan inte rouge eller axelvaddar! :)


Jag var riktigt seg igår- sov 9 timmar och vaknade med ont i halsen. Idag- borta! Lite snorig bara men väldigt löpsugen. Största utmaningen blir att hitta rutten som Peter gjort. Jag är med fram till Koppartälten i Hagaparken..seeeeen blir det snurrigt.


Det är 2 veckor kvar till Workout Åre. Två veckor tills jag får hänga med Kakan och ha riktig egotid i 4 dagar i vårt vackraste bästa landskap- Jämtland! Träffa fantastiska människor, inspireras, svettas, basta, spaa, äta gott, sova gott på Holiday Club och ta med ett gäng på 40 (!!) pers på en löprunda på Skutan.

Kommer inte hinna åka till Ottsjö och titta till vårt hus och njuta av utsikten men det blir massa tid för det i sommar.


Nu ska jag göra mig och kotten iordning och så drar vi ut på lördagsäventyr. Fixa iordning balkongen- pelargoner is the shit tror jag. Sen blir det middag här med mamma som fyllt år och syster. Kanske garva lite åt schlagerfinalen- och sova. :)


Ha en toppenlördag du med.



Ba´ så ni vet hur jag ser ut utan svett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar