Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

torsdag 9 juni 2011

Note to self in crazy times

Såhär roligt har jag idag!

Note to self: Om du tror att något tar 5 timmar- räkna med 10.


Note to self: Försök inte vara programmerare- det blir inte bra. Inte alls. Ge f*n. Låt bli.


Note to self: Andas. Räkna till 10 innan du gör något förhastat och ringer supporten. Det kan vara någon knapp du tryckt in / inte tryckt in.


Note to self: Det brukar lösa sig till slut.


Och det vet jag ju att det gör. Och jag vet att det är deklarationskoma denna tid varje år. Trots att man vill vara ute i god tid. Men idag har jag väldigt ont i ryggen, med en nerv som strålar ut i benet. Fick massage av Solveig på jobbet som tyckte jag var "toksned". Och sen gick massa andra saker snett. Men det är på G nu!


OCH! Det är glimtarna i en galen dag man ska hålla i: Lunch med Daniel och alldeles nyss fick jag en supersmarrig räksallad av det charmigaste matbud från Norrland! Tack Jonas! I owe u one! Med den i maggen och Triple J (Aussie radiostation) i lurarna ska jag nog klara några timmars sifferpusslande till!


Ha en fin kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar