Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

måndag 4 april 2011

Ville bara säga att

...varje måndag är en ny möjlighet att göra en helt sprillans ny vecka till din. Innan stressen, måstena, trängseln, förseningarna och stöket greppar tag i dig- ta kontrollen.
Slappna av. Tänk på vad du vill genomföra denna vecka.

Vad är viktigast?

På riktigt- vad är viktigast?

Vad längtar du efter?

Vem längtar du efter?

Hur vill du må på fredag?

Hur vill du må när du vaknar imorgon?

Vad vill du ge din kropp?

Sinnet?

Hur ska du göra för att få balans?


Jag vet. För det mesta. Denna vecka vet jag, bättre än förra veckan. Denna vecka ska jag ha balans. I slutet, inte under tiden kanske. På lördag kommer det tippa över till ybertrötthet fysiskt. Längtar. På lördag. Då händer det! :)


Kom ihåg min insamling- börja veckan med att göra något riktigt bra, och peppa mig samtidigt! :)


50 kr eller 100 kr eller mer- allt går direkt till Unicef via min insamling där




Hörs sen. Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar