Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

lördag 7 maj 2011

Allt är möjligt! :)

Jag har sprungit flera kilometer på 5:08 tempo idag . En på 4:50 en på 5,30 den första tog lite längre pga trängsel, den näst sista var vidrig.
Jag har aldrig sprungit så många kilometer så fort någonsin.
Men jag gick i mål på, 1:49.20 på min klocka och det var bara vilja sista 3 kilometrarna. Fruktansvärt flåsigt. Men nu skuttar jag runt barfota i solen o njuter!


TACK alla för allt pepp! Ni var med hela vägen! :)

3 kommentarer:

  1. Grymt bra jobbat! :-)
    Att springa i shorts ser man verkligen fram emot här uppe. Här blir det långa tights och löparjacka på dagens pass.
    Må gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Du kommer lätt klara sub 1:50 du med med din träning- hoppas det inte blir trängseln som stoppar! kram

    SvaraRadera
  3. Grattis! Att springa på under 1:50 skulle vara rena drömmen för mig :)

    SvaraRadera