Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

lördag 28 maj 2011

Workout Åre - endorfinjakt dag 2

Bildstrejk! Och jag som verkligen fotat som en duktig paparazzi idag! Nä! Det har jag inte men fotat har jag.

Bloggar mer om alla äventyr imorgon och bjuder på biljder men sammanfattar dagen såhär:

0630 start
0700 frukost
0800 yoga
0930 Polarlöpning med Magnus Hagström (där jag fick vara lite hjälpis- verkar vara min grej! :))
11.30 Lunch. Pyssel. Spärrat mina kort eftersom min plånbok försvunnit...första gången i mit liv. Grattis!
13.30 X-fit Express med Jonas Nordin.
15.45 House- danspass med Per Markussen
16.30 spa med Kakan
19.00 god middag. 2 backningar.
22.30. säng...alltså nu....

Ni får ursäkta det här urbota dåliga blogginlägget. Bättring med bilder kommer. Det är bara så att fokus i kroppen skjuter fokusen på ord åt sidan och imorgon på vägen hem kommer det bubbla ut genom fingrarna istället.

Jag ser fram emot mitt pass- som är utmanande. Det är lättare att hantera olika nivåer på ett pass där alla hålls likt får inom en avspärrning- eller till och med fastfjättrade på en cykel.
Men jag vet hur jag ska göra :). Har fått så mycket inspiration av duktiga instruktörer i helgen.
Duktiga deltagare och folk som utmanar sig själva- och rör sig med glädje som drivmedel men även som mål. Sunt!

Har suttit och snackat med Sara vid maten och efter. Det var nästan "20 frågor" och vi redde ut var vi bor, var vi bott, var vi jobbar och vilka skor man ska ha! Vid skrivandets stund har även Sara fotat mig när jag sitter dubbelvikt med benen rätt upp i en fotölj (ja bild kommer) . Så typiskt mig att alltid apa mig.... :).

Läste just hennes inlägg om lite egentid. Det är väl det jag saknar om något under den här helgen, bara sätta av och springa för mig själv. I mitt tempo på leriga stigar med andäktig utsikt. På mina gamla stigar.
En annan gång!

Hörs imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar