Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

onsdag 25 maj 2011

These are the times

Så sant. Så enkelt. Så fruktansvärt svårt. Från Anders Olssons föreläsning

Det finns en tydlig anledning till att jag inte är fotograf




Såhär är livet just nu.



Det är tidig morgon, sen kväll. Blöjbyten och SL-byten. Dataväskor och dagisväskor. Det är vittnesmål i tingsrätt och det är löpträning och en sa***s massa jobb. Jag har ett mantra jag tar till när det är lite för mycket- vilket alltid beror på att jag släppt in saker i mitt liv och sagt "ja".

Tänk en minut på varje beslut



Nu menar jag ju inte alla beslut- vissa tar längre tid. Men jag låter varje beslut ramla ned i magen innan jag tar det. Så blir det rätt. Eller nåt. Rätt för mig blir det iallafall.


Har sovit alldeles för lite. Jag som stupar som en klubbad säl varje kväll vred o vände mig igår. Upp tidigt. Stora svarta påsar under ögonen. Men glad och full av energi ändå!

Ogilla: Lämna Ebba i 5 dagar.

Gilla: Åka till ÖSD och sen Åre för ren ego-endorfin-boost- madness!


Nattåget går 21.22 och jag ska bara stoppa i öronproppar och tvångsvila hela vägen upp. Imorgon väntar bästa Kakan på mig med en ring på fingret och sen är det jobb på ÖSD kontoret, och träffa goa vänner på schemat. Och sova.

Fredag åker vi till Åre och jag ska reka en bra bana för ca 40 stycken deltagare på mitt pass! Ska bli jätteroligt och utmanande att få med alla - och ge alla en utmaning!


Nu har jag inte tränat sen söndags och tänkte ge mig i kast med ett löppass med Running Sweden om en stund. Sen lite mer jobb. Sen åker jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar