Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

onsdag 22 december 2010

En underbar morgon

Såhär såg det ut på termometern strax före sex. Tog på mig min Aklimatröja med långa ärmar med tumme och huva extra och i övrigt tunna yllesockar, Craft- winterleggings och två lager Craft-underställ. Och min turtleneck förstås.
Torr, hög, klar luft, underbart. Med Keanes skiva "Under the iron sea" i lurarna lufsade jag iväg.
Har ju vilat två dagar så var väldigt pigg i benen men urlakad av magbacillen men kroppen kändes så bra! Så pigg!

Tog min vanliga runda och mötte några likasinnade och några stackars hundägare. Ger mig sån kick att se folk ute tidigt, alla är så glada, ja utom hundägarna då.













Underbara stråk runt sjöarna med vienettaglasskänsla!



Jag gick upp 1 timma tidigare för detta. Den timmen har gett så mycket glädje idag. Ja, jag är trött och det hade jag varit ändå. Men nu är det en behaglig slöhet som iofs mest beror på att jag strax ska gå på julledighet, men jag känner att kroppen har fått göra det den mår bäst av. Röra på sig!

Skriver mer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar