Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

fredag 28 januari 2011

Mysfredag

Jag tror jag åt 10 proteinpankisar efter skidpasset. Sen lade jag mig faktist på soffan. Det gör jag inte ofta. Ebba sov middag och jag har en gedigen "att-göra" lista som jag försöker beta av men den växer.
Men jag lägger den åt sidan ibland. För att bara vara med Ebba. På hennes nivå. Skutta och sjunga och vinka till bussar, bilar, titta på hundar och lastbilar och allt vad hon kan få syn på i sin oförstörda värld.
Men hon har blivit så STOR! Vi var på Stadsmissionens fik i Sumpan som har gott ekologiskt fika och lillstoschan satt ju bredvid mig i soffan och drack själv- utan att spilla (eh nåja lite då...).
Från det här lilla pyret 4 timmar gammal....





....Till den här stora damen som gör som hon vill och klättrar överallt och vrålar när hon inte får som hon vill. Idag var hon en solstråle men så fick hon stå och diska hemma också. I sin rosa fuskpälsmössa.












Jag sitter och ska gå igenom mitt spinnpass. Jag är så trött. Ibland när jag lagt Ebba vill jag bara kasta mig på soffan men jag har saker jag vill göra ikväll för att morgondagen ska flyta på bättre.
Ser fram emot passet som kommer få en alldeles extra speciell besökare från Östersund.
Hoppas magen är bättre också imorgon, känns betydligt bättre idag men inte redo för 200 grammare. Firar framgången med surdegsbröd...vet icke om det är det bästa men det som fanns.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar