Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

måndag 28 februari 2011

Öppna föreläsningar på GIH


God måndag! Hoppas alla mår bra!


Så taggad, så utvilad, så fräknig. Ikväll blir det styrkecirkel på gymet- längtar! Den här veckan blir det jättemycket jobb- igen inser jag idag när jag går igenom mina åtaganden- men har hjälp med hämtning alla dagar om jag vill, underbart!


Här har jag hittat något intressant i DN- Öppna föreläsningar på GIH- gå in på GIH's hemsida och läs mer! Jag ska försöka gå den 19e då det ska pratas om uthållighetsträning- nya verktyg? Vad kan det vara!?
Ha en toppenmåndag- första dagen på en fantastiskt vecka om du bara så vill! :)

1 kommentar:

  1. Kul med GIH!
    Är själv utbildad idrottslärare där!

    Hoppas det är bra!

    SvaraRadera