Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

fredag 18 februari 2011

Så mycket att ge

Idag när jag tänkte efter och redde ut datum osv- insåg jag torde varit ett långpass- inte 4 mil kanske men 3 kanske? Jag har spinnpass imorgon och osäkert med barnvakt söndag och det är jobbelijobb hela nästa vecka och dessutom tänker jag inte dra 3 mil för nära Öppet Spår.

Sen har Ebbas pappa bilen, och jag hade massa jobb att göra! Såååå jobba lite- buss till skidspåret- inte så smidigt. Ut o pumpa! 13 kilometer hann jag med- samt att ta det förmodligen värsta fotot av mig själv-ever! Varför har jag en flaska i munnen?
Helt underbar känsla- så mycket att ge, ville bara åka vidare men fick ta av mig och jogga hemåt.


FRUSTRATION blandat med tacksamhet att jag faktiskt fick 13 fina kilometer- men hade velat dra 1,5 varv till!


Funbeatvänner och skidvänner- Alll input om hur ni tycker jag ska träna fram till ÖS om 9 dagar mottages med hurrarop!


Nu lite jobb, sen ut till Jakobsberg och ska, hör o häpna, träffa min mamma utan Ebba! Vad ska vi göra? Vad ska vi prata om? Sen ska jag ha en egokväll med mysbyxor, bad, brödbak (eventuellt) och sova TIDIGT!

Sen är det spinnpass imorgon- längtar!


Ha en tippentoppen fredag! :)




Detta är Watego's beach i Byron Bay i Australien. Där lärde jag mig surfa, har surfat med delfiner, gråtit, skrattat och varit bland det lyckligaste jag varit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar