Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

söndag 6 februari 2011

Veckans träning (och raseriutbrott) och nästa

AAAAAH vilken dag! :) Det var ju omöjligt att göra annat än att springa idag!

18 km blev det i ett lugnt tempo så utflykten tog 1 timma och 51 minuter. Underbart- kinderna är rosiga av sol och värme.

Så denna rätt hektiska och tuffa vecka blev det ändå:
Måndag- Styrkecirkel
Onsdag- 7 km morgonjobb
Fredag- 2 timmar på skidor (skejt, stakning och mkt svordomar)+ 4 km löpning
Söndag- 18 km löpning

Nästa vecka är egentligen den veckan jag tänkte träna hårdas inför Vasaloppet. Men jag har ca 50 timmars jobb att klara av. Och 4,5 mil på skidor kommer jag inte hinna med mån- fre. Återstår helg. Mamma är nyopererad och inte så behjälplig som barnvakt stackarn. Återstår problemet snö. Var är den? Bästa Ebbas farmor ställer upp på söndag så då tar jag bilen dit där snön finns inom resonlig radie. Veckan är helt upponer och det får tas det chanser som ges till träning. Eller- de chanser jag skapar.

Måndag: Tänkte köra styrka hemma med Ebba på kvällen då jag måste vara hemma för besiktning av lägenheten
Tisdag: Kanske springa hem sent från jobbet efter Coltings föreläsning
Onsdag: Ska vara på Bosön med jobbet så tänkte kolla om man fick träna där- de torde ju ha en dusch....
Torsdag/Fredag: På något sätt...springa..långt.
Söndag: Långpass skidor. Helst utan svordomar. Helst på snö.

Ha en fin måndag!

1 kommentar:

  1. Jajjemen, det blir halvmara framåt sensommaren om allt går som planerat! :D

    SvaraRadera