Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

lördag 5 mars 2011

Finlördag

..följer finfredag!

Önskar jag kunde förmedla den känsla som slår smink, fixat hår och högklackat. Den att ha ett grymt träningspass i kroppen. Ett pass man skapat själv, ingen som talar om vad man ska göra och peppar- utan ett pass som faktiskt, och det ska jag komma ihåg, är ganska långt för de flesta. Man ska tappa respekten för kilometrar och mil när man har dem framför sig, men efter ska man låta dem växa!

Känslan jag hade igår när jag var på väg att träffa tjejerna. GRYMT! För allteftersom stumheten försvann ur låren igår..så växte bara känslan av att det det där var ju inte så farligt. Men det var bra gjort! Att veta att man kan, orkar och är på väg in i form igen.
Att man kan gå från svettig långlöpande tuffing, till mamma med barnvagn, till piffad tjej på bara några timmar. Vara alla delarna. Underbart.

Idag- är jag vääääldigt sömnig- men benen och kroppen är pigg.

Kan bli ett tufft pass imorgon igen.

Ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar