Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

tisdag 15 mars 2011

Veckans tips!

Hej!

Idag vaknade jag igen med lite halsont- vilket inte är så konstigt med tanke på att alla runtomkring mig har varit eller är sjuka. Mamma är däckad, Ebba har ju varit sjuk och snorar ned mig dagarna i ända. Kollegor och vänner är förkylda. Motar förkylningen i grind genom att lägga mig ännu tidigare. Det går över så fort jag gått upp men det är inget roligt att vakna så.
Har därför bytt från hårda träningsgruppen imorgon till att hjälpcoacha jogginggruppen. Vila igen torsdag- ev jogg fredag om det känns bra. Det viktigaste är att orka långpasset på söndag.

Nu känner jag mig lite osocial för Kristin är här och hälsar på, i transit mot Arlanda och fjärran östern.

Ville bara slå ett slag för GIH's öppna föreläsningar. Jag ska försöka gå på lördag för att få lite inspiration- då ämnet som gäller är Träning av uthållighet och Kent Sahlin föreläser.

Om du läser bloggen och känner igen mig någonstans- kom gärna fram och hälsa! Jag blir så glad när ni hör av er. Vips sitter ni där på ett av mina spinnpass ;)!

Vi hörs imorgon- ta mössan med er - det blir kallare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar