Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

tisdag 19 april 2011

En solig fin dag

önskar jag ALLA som läser min blogg. Blir lika chockad varje dag när det är närmare 200 personer som klickat sig hit. Som bryr sig och frågar hur det är med knäet och ställer upp och är snälla och hjälpsamma.

***
Det är både peppande och glädjande. Värmande och tryggt att veta att det finns så fina människor runtom en när man vissa dagar inte riktigt hinner lyfta blicken och titta runt.

***
Ebba tog en timmas sovmorgon imorse och jag sov till klockan 07.00!!! för första gången på hur länge vet jag inte. Helt underbart, så utsövd. Solen skiner och jag jobbar hos min favoritkund idag.

***
Ikväll är Ebba och busar med farfar, och jag ska ta mig och en hantel ned till Sundbybergs IP med löparbanan där- ja det är 200 m från min dörr :). Testa knäet och köra lite styrka i solen.

***
I Japan har man en speciell högtid på våren för att fira just vårens ankomst och att man ska gå ut och titta på blommor- Hanami. Vi får kanske inte någon officiellt ledig dag för det men idag är nog en bra dag att titta efter tussilago och andra blommor och haja hur häftigt det är att de ploppar upp överallt när det var vitt av snö för inte så länge sen. Det mest naturliga och det vi tar för givet- är ofta det mest mirakulösa som sker här i världen.



Ha en fin tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar