Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

onsdag 20 april 2011

Inför långhelgen

....gör jag massa smått och gott på jobbet

....jobbar jag med vårt träningsevent som går av stapeln nästa vecka.

...har jag lite ångest för allt jobb jag har att göra i maj-men bara lite- för det är inte så konstruktivt och jag kan inte göra något åt det nu.

...blir jag brutalt påmind om att jag faktiskt ska tävla i mitt första Triathlon i år. Simträning var det ja...bappedi bappedi.

...leker jag med tanken på Ö till Ö. Kan det bli mycket jobbigare liksom?

...undrar jag var de här "oxveckorna" tog vägen. Någon annan som märkte att de bara flög förbi?

...tänker jag på allt jag ska göra på landet. Allt jag vill göra. Undrar vad jag kommer vilja och hinna göra.

...Undrar jag när jag ska få till att hälsa på min kusin, min kompis i Nacka, min kompis som bodde i Nacka men nu bor i Lidköping. Mina andra goa vänner.

... När jag ska göra iordning på balkongen, tvätta fönsster, åka på loppis, sälja saker på Blocket, flytta min blogg, anlita en fotograf att ta bilder på mig och Ebba, rensa filter i badrum och kök, byta filter i elementen, tvätta bilen ut o invändigt. Rensa färdigt i alla rum hemma inkl förrådet.

...tänker jag att jag varje dag hellre är utomhus och/eller leker med Ebba den lilla tid jag har än gör något ovan!


Snart är det dags för kvällens träningspass med Running Sweden. Våra löpare har fått tröjor nu så ser ni ett glatt gäng- eller 3 glada gäng i krokarna runt Vasaparken, Karlbergs Slott eller Kungsholmsstrand så är det Running Sweden och PWC som är ute och friskar till sig! :)


Ha en fin kväll!

4 kommentarer:

  1. En sak i taget. Har nu länkat upp dig. Du står nu högst upp i vår länklista. Gött att du har lite att pyssla med. Men ta en sak i taget. Simning är njutning;)

    SvaraRadera
  2. Det enda som kan vara viktigt i din att-göra lista är väl foton med Ebba, det är nog det enda du skulle kunna ångra om några år.

    Det där ö till ö loppet verkade ju väldigt häftigt!

    SvaraRadera
  3. Tack- ja sant- jag tänker det också! :)

    SvaraRadera