Följ med..

Mot Triathlon, Tuffa fjäll, solnedgångar och maxpuls!

måndag 25 april 2011

Vi tar det imorgon

Intervaller med najs utsikt
Koncentrerad äggmålare

Hard at work


Mitt lilla hjärta! :)


Hej!

Det är bloggläsartorka just nu. Och det är ju bra! Men därför spar jag inlägget om 'Sista dagen förberedelser' inför lopp tills imorgon.

Jag är helt slut också. Det har varit ca 30 grader i lägenheten ikväll, försökt packa ur allt från helgen samtidigt som Ebba har varit övertrött och skrikit frustrerat/ledset/argt.



Bjuder på lite bilder från vår fantastiska påskhelg i Värmland. Jag bodde på Solbacka under ett år, och har varit där sen jag var liten så det är som ett hem. Ebba stortrivs, det finns hur mycket som helst att göra, eller så kan man bara njuta på verandan.Men nuförtiden handlar det mycket om att jaga Ebba :).



Ha en fin kväll så hörs vi imorgon! Ny vecka nya tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar